Saturday, November 24, 2007

Windy

Вчера по една чиста случайност (търсейки "Приказки на прибалтийските народи") попаднах на този блог. Страшно ми хареса, съдържанието, настроението, но особено стила на писане. Рядко се случва да намеря нещо, което така да ми допадне, в мрежата, особено стил на писане. Препоръчвам го горещо.

Edit: Тя не харесва "Градът на Бога". Намира го за скучен. Знам за разнообразието от вкусове, но да намираш "Градът на Бога" скучен, значи да си го гледал със затворени очи и запушени уши. Той е гениален филм.

3 comments:

  1. Още веднъж благодаря :) Досрамя ме чак.
    А за филмът.. явно все пак имам странен вкус за филми :)

    ReplyDelete
  2. Няма защо :) Това е искреното ми мнение.

    Да, знам, че трябва да съм по-толерантна към чуждите вкусове и мнения. Обаче "Градът на Бога" е един от трите ми най-най-любими филми на всички времена, а да ги сведа до три беше голяма мъка, затова леко остро реагирах. А и киното ми е мн голяма обсесия (което от блога ми не проличава, знам).

    ReplyDelete