Saturday, November 24, 2007

Зори

Това е Зори. А това е статия първа от моя проект за създаване на каталог на моите приятели. Правила съм го и преди, но на хартия. Сега тук.

Зори е моя приятелка от 6 години и една от малкото, с които станах приятелка скорострелно, за седмици след запознанството ни. Естествено имаше благоприятни обстоятелства това да се случи, но имаше и доста крайно неблагоприятни обстоятелства, които биха представлявали сериозни пречки пред създаването на едно приятелство - затова аз обичам да си мисля, че неслучйно се срещнахме и събрахме с нея. Знам, че понякога и тя си го мисли, но не знам дали й харсва. (Зори, ако четеш, заповядай в коментарите и хвърли светлина върху тоя въпрос.)

Ще цитирам един наш общ приятел (Живко) - Зори просто кара хората да я обичат. Излъчва мощни хипнотизиращи вълни, вероятно, но е факт. Не можеш да я познаваш повече от 10 минути и да не я обичаш. И изобщо не си говорим за благ характер или мило поведение тука, повярвайте ми. Тя просто дращи по подсъзнанието ви и напоява създадените браздички със себе си.

Със Зори ме свързва много, но преди всичко самият факт на приятелството ни. Много пъти съм откривала, че само тя знае какво да ми каже и какво да направи, когато нещо ми се случи или когато попадна в някаква ситуация, или дори когато просто драматизирам, защото ми е скучно. Зори никога не ме съди. Тя някакси винаги разбира как и защо, що се отнася до мен. Познава ме толкова добре. Мисля, че само със Зори мога да общувам без да се правя, преструвам и играя поне мъничко. Тоест само с нея мога да бъда напълно естествена и открита, защото не желая да се крия или преправям пред нея.

Естествено двете се забавляваме ужасно много заедно.

Ако искате да разберете повече за нея, посетете профила й в shelfari.com - zornitsa d. Книгите, които чете, говорят доста за нея.

Разни факти: тя е зодия везни; обича да върши всичко под формата на ритуал; нещата бързо й омръзват, след като успее да се пребори с тях; пътуването с нея е доста трудно; през свободното си време почти изключително чете; носи предимно зелено, кафяво, черно и сиво; тя е много, много умна, както и да разбирате тази дума; мрази градския транспорт; обича мълчанието; обожава шоколад и чай.

No comments:

Post a Comment