Monday, January 4, 2016

Неща, които направих за пръв път тази година

Този списък съм го правила няколко пъти. Тази година е особено плодотворна, за моя радост.

  • Работих в голяма институция (на ЕС) като преводач на свободна практика и ми платиха справедливо за труда
  • Сгодих се
  • Заживях с интимен партньор
  • Планирах сватба
  • Омъжих се
  • Правих секс с женен мъж :p
  • Метнах се във водата от (ниска) скала
  • Говорих на испански с испанци
  • Отидох на Spirit of Burgas
  • Гледах 1/5 от Take That на живо
  • Отказах се доброволно от фейсбук за един месец
  • Купих си и започнах да работя на Mac
  • Научих доста нови рецепти и установих, че готвя доста добре
  • Не се налага да чистя! Никога!
  • Четох книга от африкански автор
  • Прочетох някои класики, които бях пропуснала (1984, The Awakening, The Age of Innocence, The Bell Jar, The Color Purple, To the Lighthouse, Балада за Георг Хених)
  • Четох скандинавски трилър/кримка (хареса ми)
  • Рових в казан за боклук (с ръкавици и после със счупена дръжка на стирка... какви неща видях...)
  • Прекарах Коледа в София
  • Лозови сарми (със стафиди!)
  • Посетих Франкфурт, Казанлък, Серес и Черепиш
  • Участвах във филм, който си имаше премиера
  • Лично взех автограф от автор, писах му за впечатлението си от книгата му и той ми отговори

No comments:

Post a Comment