Saturday, May 10, 2008

Мечти

Това изглежда е някаква верижна блог игра, на която ме предизвика windy. Надявам се да не я прекъсна поради изключително малкото читатели на този блог - който прочете това, моля, направете го и вие.
За мен най-интимното нещо на света са мечтите. Аз говоря ужасно много, особено за себе си, не крия нито емоциите си, нито какво мисля, нито какво съм правила вчера или миналата година, или в гимназията. Но за мечтите си не мога да говоря и не искам. Не знам защо, имам чувството, че откривам нещо крайно интимно, нещо, на което никой няма право освен мен (и понякога някой, когото много обичам). Затова следват някои по-"дребни" мечти >.<

  1. Мечтая да живея на място, което не ме подтиска.
  2. Мечтая да се върна в Индия.
  3. Понякога мечтая нищо в родния ми град да не се беше променяло.
  4. Мечтая да запазя всичките си приятелства непокътнати.
  5. Мечтая да не забравя нито един език, който съм учила, и да довърша тези, които започнах.
  6. Искам никога повече да не ме съдят според пола ми.
  7. Мечтая за имунизация срещу носталгията!
И много други в този дух. Разрешено ли е да се допълва списъкът в следващи постове?

2 comments:

  1. А разрешено ли е да не последват нови постове? ;) Верижната блог игра ми хареса. Може пък още утре да направя подобно нещо.
    Забравих да се представя, познаваме се задочно от блоговете. По едно време сравнително честичко ми оставяше коментари в моя. После явно си се върнала.
    Днес те видях в университета, май. Познах те по татко Муумин на ревера. :) Получава се нещо като Гетсби, за когото само чуваме да се говори, подозираме кой може да е, но минава доста време преди да се появи и да се запознаем с него лично.
    Аз изпитвам патологична зависимост към загадъчността и тайнствеността. Извинявай!

    ReplyDelete
  2. О, Джо, намерих ти блога случайно. Ми мечтая повече българи да са като хората с които се запознах в индологията. Тогава няма да има измами, няма да има кражби, убийства, насилие, няма да има чалга, моловете ще фалират, планината ще е чиста, няма да има незаконни строежи по морето, няма да има Биг Брадър и "Шоуто на Слави", няма да има катастрофи по пътищата, голфове с лети джанти, няма да има комерс и кич. На всеки ъгъл някой ще свири на гайда, друг на китара, трети ще пише, четвърти ще пее, пети ще танцува, шести ще кротува, всички ще знаят кои са столиците на Австралия и Канада, ще обичат животните, а кокошката ще бъде обявена за свещена и поставена под закрила..
    Мечтая да хвана златната рибка и да имам право на 3 желания, последното естествено ще е да имам право на още безброй желания. Тогава бих си поискал да имам собствен космически кораб и да си ходя където си поискам. И естествено, да живея вечно, за да мога да отида навсякъде. Това мечтая:)

    ReplyDelete